W przypadku braku możliwości instalacji fizycznych urządzeń do ewidencji czasu pracy istnieje możliwość rejestracji za pomocą
wirtualnego czytnika - aplikacji online, dostępnej przez Internet lub sieci lokalnej. Zaletą tego typu rozwiązania jest brak konieczności ponoszenia kosztów związanych z
zakupem urządzeń, zasilaczy, kart identyfikacyjnych, brak kosztów montażu, okablowania, uproszczone zarzadzanie systemem. Użytkownicy
nie zgubią kart, nie ma potrzeby rejestracji odcisku palca (biometria), a co za tym idzie kosztów zarządzania zasobami.
Wystarczy zalogować sie do aplikacji przeglądarkowej z dowolnego miejsca, z biura, a nawet z domu, czy od klienta, aby
zarejestrować początek lub koniec pracy.
W związku z mobilnością tego typu rozwiązania polecane jest wszędzie tam, gdzie fizyczny montaż czytnika nie jest możliwy lub nieopłacalny: praca zdalna, praca w siedzibie klienta, pracownicy serwisów, handlowcy, ewidecnja czasu pracy w delegacji.
Wystarczy dostęp do Internetu, przenośny komputer i rejestrację mogą wykonywać pracownicy agencji pracy, którzy nie mają stałych punktów pracy. Pracownicy
akwizycji i wsparcia klientów za pomocą tabletu mogą rejestrować początek wizyty u klienta, informacja ta natychmiast pojawi sie w centrali firmy.
Rozwiązanie jest polecane szczególnie dla firm projektowych, których pracownicy rozliczani są z czasu spedzonego nad projektami.
Wirtualny czytnik RCP zapisuje dane wprost do bazy danych programów RcpAccessNet+ oraz RcpAccessLajt.
Techniczny opis produktu
- szybkość
- praca online
- nieograniczona ilość pracowników
- mobilność
- redukcja kosztów
- wygoda dla pracownika
- brak konieczności instalacji aplikacji na komputerach pracowników
- dostęp przez Internet lub z lokalnej sieci LAN
- bezawaryjność i odporność na wandalizm :)
Pomoc handlowa
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt, handlowiec dobierze właściwy model
w zależności od oczekiwań oraz wymagań technicznych.