W przypadku braku możliwości instalacji fizycznych urządzeń do ewidencji czasu pracy istnieje możliwość rejestracji za pomocą
wirtualnego czytnika, będącego częścią aplikacji rcp online, dostępnej przez Internet lub sieci lokalnej. Zaletą tego typu rozwiązania jest brak konieczności ponoszenia kosztów związanych z
zakupem urządzeń, zasilaczy, kart identyfikacyjnych, brak kosztów montażu, okablowania, uproszczone zarzadzanie systemem. Użytkownicy
nie zgubią kart, nie ma potrzeby rejestracji odcisku palca (biometria), a co za tym idzie kosztów zarządzania zasobami.
Wystarczy zalogować sie do aplikacji przeglądarkowej z dowolnego miejsca, z biura, a nawet z domu, czy od klienta, aby
zarejestrować początek lub koniec pracy.
W związku z mobilnością tego typu rozwiązania polecane jest wszędzie tam, gdzie fizyczny montaż czytnika nie jest możliwy lub nieopłacalny: praca zdalna, praca w siedzibie klienta, pracownicy serwisów, handlowcy, ewidecnja czasu pracy w delegacji.
Wystarczy dostęp do Internetu, przenośny komputer i rejestrację mogą wykonywać pracownicy agencji pracy, którzy nie mają stałych punktów pracy. Pracownicy
akwizycji i wsparcia klientów za pomocą tabletu mogą rejestrować początek wizyty u klienta, informacja ta natychmiast pojawi sie w centrali firmy.
Rozwiązanie jest polecane szczególnie dla firm projektowych, których pracownicy rozliczani są z czasu spedzonego nad projektami.
Wirtualny czytnik RCP zapisuje dane wprost do bazy danych programów RcpAccessNet+ oraz RcpAccessLajt.
Techniczny opis produktu
- szybkość
- praca online
- nieograniczona ilość pracowników
- mobilność
- redukcja kosztów
- wygoda dla pracownika
- brak konieczności instalacji aplikacji na komputerach pracowników
- dostęp przez Internet lub z lokalnej sieci LAN
- bezawaryjność i odporność na wandalizm :)
Pomoc handlowa
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt, handlowiec dobierze właściwy model
w zależności od oczekiwań oraz wymagań technicznych.