Wsparcie techniczne
wsparcie techniczne

Użytkownikom naszych programów zapewniamy pomoc po zakupie oprogramowania i w trakcie jego użytkowania. W ramach serwisu oferujemy szkolenia w siedzibie klienta wraz z instalacją oraz uruchomieniem oprogramowania. W trakcie eksploatacji służymy wyjaśnieniami i podpowiedziami za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie. Nasz pracownik jest stale do Państwa dyspozycji slużąc pomocą. W przypadku zapytań wymagających szerszej analizy odpowiedź na postawiony problem można uzyskać do 2 dni roboczych.

Opieka programisty
opieka programisty

Oferujemy usługę opieki programisty. Bedąc producentem oprogramowania mamy możliwość wpływania na jego kształt i funkcjonalność. Zapewniamy możliwość decydowania o dodatkowych funkcjach programu, unikalnych dla Zamawiającego. Dodatkowe raporty, wymagane modyfikacje, zarówno dotyczące indywidulanych oczekiwań co do interfejsu jak i logiki zawartej w aplikacji, to elementy, ktore mogą być dostosowywane w ramach oferowanej opieki programistycznej.

Serwis
serwis systemów

Gwarantujemy szybki i sktuteczny serwis naszych urządzeń. Na wszystkie oferowane produkty dajemy gwarancje. W przypadku instalacji serwis świadczymy w siedzibie Klienta. Klient nie ponosi kosztów dojazdu. Po upływie gwarancji Klient ma możliwość przedłużenia gwarancji.



Aktualizacje
aktualizacje

W trosce o jakość naszych produktów stale aktualizujemy nasze programy, dostosowując je do zmiennych wymagań klientów, rynku, obowiązujących przepisów itd. Naszym klientom zapewniamy dostęp do najnowszych wersji, dzięki czemu zakupione oprogramowanie pozostaje stale aktualne, gwarantując tym samym zadowolenie użytkowników. Informacje o powstaniu nowej wersji są publikowane na naszych stronach.