System Rejestracji Czasu Pracy Online, RcpAccessWeb+, umożliwia rozliczanie i prezentację czasu pracy, nadgodzin, urlopów i innych danych,
planowanie czasu pracy, zarządzanie danymi w formie dokumentu www, dostępnego z przegladarki
internetowej np.: Chrome Google, FireFox, Edge, Opera. Jest to rozwiązanie polecane dla wymagających klientów
poszukujących rejestracji czasu pracy online.
Głównym celem systemu rcp online jest dostarczenie informacji w sieci Internetowej użytkownikom
znajdujacym się w dowolnych lokalizacjach firmy, w tym poza granicami kraju, użytkownikom
korporacyjnej sieci LAN oraz dostęp do danych z dowolnego miejsca w sieci.
Dane dostarczane są online, w czasie rzeczywistym. Zaletą naszego rozwiązania jest
brak ograniczeń związanych z licencjonowaniem koncówek klienckich oraz centralne
zarządzanie. Nie jest wymagane instalowanie na każdym stanowisku aplikacji, zarządzanie
aktualizacjami itp. Logowanie może odbywać sie z dowolnego komputera w sieci korporacji.
Aplikacja w ramach wdrożenia uzyskuje kształt i funkcjonalność oczekiwaną przez
użytkownika. W ten sposób dowolne dane mogą być udostępnione pracownikom firmy do
wglądu, szefom i przełożonym w celu zdalnej kontroli lub zewnetrznym firmom zarządzajacym
czasem pracowników - typu work service.