Wirtualny czytnik czasu pracy w telefonie to uniwersalne rozwiązanie przeznaczone dla pracowników wykonujących pracę zdalaną oraz dla pracowników mobilnych: serwis, handel, szkolenia, których praca opiera się
na bezpośrednim kontakcie z klientami w ich siedzibach. W związku z charakterem pracy wymagającej wyjazdów rozpoczęcie pracy nie zawsze jest możliwe w siedzibie
firmy na tradycyjnym czytniku. Dla tego typu pracowników przeznaczony jest wirtualny czytnik w telefonie, dzięki któremu pracownik może zarejestrować
rozpoczęcie i zakończenie pracy u klienta, na swoim telefonie.
W celu zagwarantowania bezpiecznej rejestracji aplikacja zapamiętuje lokalizacje, w której nastąpiła rejestracja, dzięki czemu możliwa jest weryfikacja
zgodności faktycznego miejsca rejestracji z miejscem planowanego rozpoczęcia pracy.
Wirtualny czytnik w telefonie współpracuje z profesjonalnym oprogramowaniem rejestracji czasu
pracy pracowników RcpAccessNet+ oraz RcpAccessLajt.
Poznaj szczegóły w Sklepie Google Play: Rejestracja Czasu Pracy w telefonie.
Techniczny opis produktu
- Telefon z Android 4.0 lub nowszy
Pomoc handlowa
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt, handlowiec przedstawi szczegóły rozwiązania.