Wsparcie techniczne

Użytkownikom naszych programów zapewniamy pomoc po zakupie oprogramowania i w trakcie jego użytkowania. W ramach serwisu oferujemy szkolenia w siedzibie klienta wraz z instalacją oraz uruchomieniem oprogramowania. W trakcie eksploatacji służymy wyjaśnieniami i podpowiedziami za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie. Nasz pracownik jest stale do Państwa dyspozycji slużąc pomocą. W przypadku zapytań wymagających szerszej analizy odpowiedź na postawiony problem można uzyskać do 2 dni roboczych. Specjalne wymagania klientów związane z nietypowymi potrzebami odnośnie pracy oprogramowania jest uwzględniane i na życzenie aplikacja może być odpowiednio modyfikowana.

W trosce o jakość naszych produktów stale aktualizujemy nasze programy, dostosowując je do zmiennych wymagań klientów, rynku, obowiązujących przepisów itd. Naszym klientom zapewniamy dostęp do najnowszych wersji, dzięki czemu zakupione oprogramowanie pozostaje stale aktualne, gwarantując tym samym zadowolenie użytkowników. Informacje o powstaniu nowej wersji są publikowane na naszych stronach.

Istniejąc na rynku od 1997r wypracowaliśmy standardy zapewniajce nam doskonałą współpracę z klientami, dystrybutorami, instalatorami. Wszyscy klienci mają zapewnione wsparcie w zakresie swoich oczekiwań. Zapewniamy wsparcie przedsprzedażne dystrybutorom oraz instalatorom.

Zdalna pomoc

Pobierz i uruchom darmowy program do pomocy zdalnej.

https://drive.google.com/file/d/0B719U_GRuM5GT1VaQnJnUDdIRFE/view?usp=sharing

Po uruchomieniu podaj numer Twój ID, nasz pracownik zdalnie połączy sie z Twoim komputerem.

Help Desk

W celu sprawnego prowadzenia pomocy klienci mają dostęp do pomocy w formie HelpDesk.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Prosimy zapoznać się przed kontaktem z listą pytań i odpowiedzi FAQ