Wirtualny czytnik czasu pracy

Wirtualny czytnik RCP

W przypadku braku możliwości instalacji fizycznych urządzeń do ewidencji czasu pracy istnieje możliwość rejestracji za pomocą wirtualnego czytnika - aplikacji online, dostępnej przez Internet lub sieci lokalnej. Zaletą tego typu rozwiązania jest brak konieczności ponoszenia kosztów związanych z zakupem urządzeń, zasilaczy, kart identyfikacyjnych, brak kosztów montażu, okablowania, uproszczone zarzadzanie systemem. Użytkownicy nie zgubią kart, nie ma potrzeby rejestracji odcisku palca (biometria), a co za tym idzie kosztów zarządzania zasobami. Wystarczy zalogować sie do aplikacji przeglądarkowej z dowolnego miejsca, z biura, a nawet z domu, czy od klienta, aby zarejestrować początek lub koniec pracy.

W związku z mobilnością tego typu rozwiązania polecane jest wszędzie tam, gdzie fizyczny montaż czytnika nie jest możliwy lub nieopłacalny: praca zdalna, praca w siedzibie klienta, pracownicy serwisów, handlowcy, ewidecnja czasu pracy w delegacji. Wystarczy dostęp do Internetu, przenośny komputer i rejestrację mogą wykonywać pracownicy agencji pracy, którzy nie mają stałych punktów pracy. Pracownicy akwizycji i wsparcia klientów za pomocą tabletu mogą rejestrować początek wizyty u klienta, informacja ta natychmiast pojawi sie w centrali firmy. Rozwiązanie jest polecane szczególnie dla firm projektowych, których pracownicy rozliczani są z czasu spedzonego nad projektami.

Wirtualny czytnik RCP zapisuje dane wprost do bazy danych programów RcpAccessNet+ oraz RcpAccessLajt.

Techniczny opis produktu

  • szybkość
  • praca online
  • nieograniczona ilość pracowników
  • mobilność
  • redukcja kosztów
  • wygoda dla pracownika
  • brak konieczności instalacji aplikacji na komputerach pracowników
  • dostęp przez Internet lub z lokalnej sieci LAN
  • bezawaryjność i odporność na wandalizm :)

Pomoc handlowa

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt, handlowiec dobierze właściwy model w zależności od oczekiwań oraz wymagań technicznych.